Εκπαίδευση στο EUt+

Τα Ευρωπαϊκά Πτυχία EUt+

Σπουδάζοντας στο Ευρωπαϊκό Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο (EUt+), οι φοιτητές/τριες αποκτούν:

  • Τίτλο σπουδών αναγνωρισμένο στην αγορά εργασίας,   
  • Ισχυρό ευρωπαϊκό φοιτητικό δίκτυο,
  • Πνευματική και πολιτισμική περιέργεια,
  • Ανοιχτό πνεύμα και κοινωνικές αξίες.

Οι ευρωπαϊκοί τίτλοι σπουδών αποτελούν τη βάση του EUt+, με την εναρμόνιση να υλοποιείται σταδιακά σε όλα τα ακαδημαϊκά επίπεδα—Πτυχίο, Μεταπτυχιακό και Διδακτορικό—σε διάφορους τομείς όπως τα Δίκτυα και οι Τηλεπικοινωνίες, τη Μηχανική, την Επιστήμη Υλικών, τα Συστήματα Πληροφορικής, τη Βιώσιμη Ανάπτυξη και την Αρχιτεκτονική.

Ένα βασικό στοιχείο του EUt+ είναι η δέσμευσή του για ενσωμάτωση των Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών στα τεχνολογικά προγράμματα. Αυτή η διεπιστημονική προσέγγιση ευθυγραμμίζεται με τις βασικές αξίες του πανεπιστημίου, εξασφαλίζοντας ότι οι φοιτητές/τριες αναπτύσσουν μια ευρύτερη προοπτική, αντί να αντιμετωπίζουν αυτά τα πεδία ως ξεχωριστά αντικείμενα. Με την ενσωμάτωση αυτών των χαρακτηριστών στο πρόγραμμα σπουδών μας, προάγουμε μια πιο ολοκληρωμένη και ολιστική εκπαίδευση σε όλες τις πανεπιστημιουπόλεις μας.

Τα 12 χαρακτηριστικά του Ευρωπαϊκού Τίτλου Σπουδών

1_ Embedded mobility

Happens when one or more substantial periods of mobility is structure to obtain a degree and that the curriculum is inherently delocalised.

2_ Multilingualism

Is the ability to meet others in their own language and when international exchanges are not reduced to a single lingua franca, opening up the richness of the deep diversity of languages and cultures.

3_ Innovative pedagogies

Is the decisive shift towards socio-constructivist, student-centered pedagogies, with all professors having a deep knowledge of the didactics of their fields, team-working to apply the most effective methods.

4_ Academic rigour

Refers to professors having a comprehensive and extensive knowledge and a deep and critical reflection to teach and expect from their students to a high demand.

5_ Modularisation and flexibility

Is the possibility for courses to be chosen (or not) in different moments, by students of different programmes, without overall constraints, only because they fit pedagogically in the individual paths.

6_ Civic engagement

Discards the concept of elitism confined to an «Ivory Tower» and holds that there is no relevant science without conscience.

7_ Self-customization of study track

Is the possibility for all students to choose their own course track to fulfill the learning outcomes required for their desired degree.

8_ Student-centered learning

Implies no longer being interested in the teacher’s delivery, but in what the student will ultimately be able to achieve as a learning outcome. The programmes are delivered in a way that encourages students to take an active role in creating the learning process, and that the assessment of students reflects this approach.

9_ Interdisciplinarity

Gives students the awareness that complex problems require a synergy of very different disciplines to be tackled, and the competence to do so.

10_ Exposure / engagement with research

Means raising students’ awareness of research methods and results in various ways according to their level and ambitions.

11_ Alignment with future labour market

Needs enable students to be very flexible and anticipatory in a job market and competence expectation that will change dramatically in the coming decades.

12_ Challenge-based experiential learning

Involves learning by nearly constantly immersing students in a conducive, stimulating, visionary environment to solve real-world challenges.

Παιδαγωγικό Πλαίσιο του EUt+

 

Το Παιδαγωγικό Πλαίσιο του EUt+ αποτελεί μια συνεργατική προσπάθεια για τη δημιουργία ενός ολιστικού και ανθρωποκεντρικού μοντέλου ανώτατης εκπαίδευσης στο πλαίσιο της συμμαχίας του Ευρωπαϊκού Τεχνολογικού Πανεπιστημίου (EUt+). Βασισμένο στην έρευνα, την καινοτομία και τις ευρωπαϊκές αξίες, το πλαίσιο ανταποκρίνεται στις κοινωνικές, οικονομικές, τεχνολογικές και περιβαλλοντικές προκλήσεις του 21ου αιώνα, προωθώντας μια σύγχρονη, φοιτητοκεντρική προσέγγιση στη μάθηση

Το πλαίσιο αναπτύχθηκε μέσα από μια διαδικασία πολλών σταδίων, που περιλαμβάνει έρευνα και ανάλυση βέλτιστων πρακτικών καθώς και καινοτόμων διδακτικων μεθοδολογιών και ενσωμάτωση ευρωπαϊκών αρχών. Ενσωματώνει τη μάθηση βασισμένη σε προβλήματα, προκλήσεις και έργα (project-based learning), ενώ οι πυλώνες της τεχνολογίας, της βιωσιμότητας και της διεπιστημονικότητας διασφαλίζουν ότι οι φοιτητές/τριες αποκτούν πρακτικές δεξιότητες και  κριτική σκέψη.

Η αποστολή του πλαισίου είναι να προσφέρει μια ολιστική και υψηλής ποιότητας εκπαιδευτική εμπειρία που επιτρέπει στους φοιτητές/τριες να ευδοκιμήσουν και να εξελίσσονται σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Αυτό επιτυγχάνεται μέσα από την ευθυγράμμιση των προγραμμάτων σπουδών με τις ανάγκες της αγοράς εργασίας, την υιοθέτηση καινοτόμων διδακτικών στρατηγικών και την ανάπτυξη δεξιοτήτων σε πολλαπλά γνωστικά πεδία.

Σε όλα τα επίπεδα σπουδών – προπτυχιακά, μεταπτυχιακά, σύντομα προγράμματα και μικροπιστοποιήσεις – το πλαίσιο προάγει τη βιωματική μάθηση, τη συνεργασία και τον κοινωνικό αντίκτυπο. Η παιδαγωγική προσέγγιση επικεντρώνεται στην ανάπτυξη δεξιοτήτων με διαχρονική αξία, όπως οι επαγγελματικές, εγκάρσιες και ήπιες δεξιότητες, απαραίτητες για την επιτυχή μετάβαση στην ψηφιακή και πράσινη εποχή. Η συνεργασία με μη ακαδημαϊκούς φορείς αποτελεί βασικό στοιχείο για την επιτάχυνση της μεταφοράς γνώσης και έρευνας στην κοινωνία.

To παιδαγωγικό πλαίσιο EUt+ φιλοδοξεί να αναμορφώσει την τεχνολογική εκπαίδευση στην Ευρώπη, διασφαλίζοντας ότι οι φοιτητές/τριες όχι μόνο θα αποκτήσουν τεχνική εμπειρογνωμοσύνη αλλά και θα αναπτύξουν τη δημιουργικότητα και την προσαρμοστικότητα  για να ηγηθούν σε ένα ταχέως μεταβαλλόμενο παγκόσμιο πλαίσιο.

Σχετικά Νέα